روش دکمه نامرئی(Ghost Button) در طراحی سایت چیست

روش دکمه نامرئی(Ghost Button) در طراحی سایت چیست

روش دکمه نامرئی(Ghost Button) در طراحی سایت چیست


روش دکمه نامرئی(Ghost Button) در طراحی سایت چیست
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران بزرگترین روند سال 2014 چیزی است که من مطمئن نیستیم که ما شاهد آن هستیم. و این همه مبتنی بر یکی از کوچک ترین اجزای طراحی تقریبا هر طراحی سایت است دکمه. دکمه Ghost آن موارد شفاف و قابل کلیک در همه جا ظاهر می شود و گرفتن دنیای طراحی سایت توسط طوفان. چه کسی تا به حال یک چیزی ساده به عنوان یک دکمه می تواند راه ما به طراحی سایت نگاه می کنیم. یکی از کاربردی ترین خدمات وب سایت سایتکد طراحی سایت کاریابی در تهران می باشد که همه ی متقاضیان و افراد جویای کار به راحتی می توانند بهترین و مناسب ترین شغل را برای خود انتخاب نمایند.

منظور از دکمه در طراحی سایت چیست؟

دکمه ارواح به عنوان یک شکل پایه، مسطح و مربع، مستطیل، دایره، الماس و بدون پر و یک طرح کلی در طراحی سایت ایجاد شده است. این به طور کامل یا تقریبا کاملا شفاف به جز خطوط و متن است. از این رو نام ارواح این دکمه ها اغلب نسبت به دکمه های قابل کلیک در طراحی سایتی هستند و در مکان های برجسته مانند مرکز صفحه قرار می گیرند. دکمه های را می توان در تعدادی از انواع مختلف طراحی سایت ها و برنامه های کاربردی موبایل و در سبک های مختلف طراحی یافت اما اغلب با طراحی سایت های یک صفحه و کسانی که طرح های طراحی مینیمالیست یا تقریبا مسطح دارند. این سبک دکمه نیز بسیار محبوب در صفحاتی است که از عکاسی کامل روی صفحه استفاده می کنند، زیرا این سبک ساده دکمه، به نظر نمی رسد که به همان اندازه دکمه سنتی تر نفوذ کند.
آیا تا به حال نگاهی نزدیک به دکمه های دور بر روی آی فون خود در حال اجرا در هر یک از عناصر یک دکمه شبح است. در این جا یکی از طراحان در مورد روند در حال ظهوردر طراجی سایت می گوید با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریع تر از همیشه قبل از اکنون سعی کنید به صورت رایگان ظاهر دکمه های شبح به نحوی با اشتیاق برای ایجاد پس زمینه های تمام صفحه با درصد شفافیت ارتباط برقرار می شود و رابط ها و فرم ها را روی آن ها ایجاد می کنند.

عوامل موثر جهت استفاده از دکمه ی Ghost در طراحی سایت

در اینجا فرصتی برای به اشتراک گذاشتن توجه شخصی بین عکس پس زمینه، سبک بازتاب محصول و در عین حال شکل با عناصر روح است که در مورد حضور آن باقی نمی ماند، اما هنوز هم در طراحی سایت قابل مشاهده است. دکمه های معمولا مجموعه ای از اجزای مشترک دارند. در حالی که این یک مجموعه کامل از قوانین برای استفاده نیست، بسیاری از این عوامل در هنگام استفاده از دکمه های روح در طراحی سایت استفاده می شود.
دکمه توخالی است این یک طرح کلی است، اغلب تنها چند ضلعی ضخیم است این شامل متن ساده است رنگ اغلب سفید یا سیاه است دکمه ها اغلب بزرگتر از دکمه های سنتی در طراحی سایت هستند دکمه های Ghost اغلب بر روی صفحه در طراحی سایت قرار می گیرند دکمه های Ghost را می توان به تنهایی یا در دسته بندی های کوچک دکمه ها قرار داد این عنصر با طرح های مسطح یا تقریبا مسطح استفاده می شود آیکون های کوچک، هندسی را می توان در داخل دکمه های روح در طراحی سایت استفاده کرد، اما به ندرت می باشد.

دلایل استفاده از دکمه Ghost در طراحی سایت

پس چه کار می کند دکمه شبح آیا این روند طراحی سایت چیزی است که شما باید به پروژه بعدی خود اضافه کنید؟ دکمه های ظاهر و احساس خاصی دارند. ماهیت ساده دکمه اجازه می دهد تا طراحی سایت اولیه صفحه به طور جدی بیشتر بیفتد. این کار به خصوص در تصاویر بزرگ بسیار خوب کار می کند. دکمه های با تقریبا هر طرح طراحی سایت کار می کنند زیرا شفاف هستند. این به دکمه اجازه می دهد تا اساسا بر خواص طراحی سایت اطرافش بیفزاید. دکمه های در حال تکامل روند روند طراحی سایت مسطح هستند. تنها راه برای یک روند طراحی سایت مانند این است که واقعا محبوب باقی بماند و در حال حاضر ادامه تغییر و سازگاری با مفاهیم جدید است.
این تکامل خوب این روند است. دکمه یک عنصر تعجب بصری را فراهم می کند زیرا دکمه متفاوت از آنچه کاربر انتظار دارد متفاوت است. دکمه برای طراحی سایت و ایجاد آسان است. به یاد داشته باشید که آن را ساده نگه دارید دکمه های باید ظریف باشند، هیچ مشکلی در اینجا وجود ندارد. دکمه های یک نقطه کانونی برای تماس ها به عمل ایجاد می کنند بدون اینکه مزاحم باشند. در بسیاری از طرح های طراحی سایت، دکمه های روح تنها عنصر بزرگ روی صفحه است این اغلب کارهای مفهومی را انجام می دهد. از این جهت، چشم را ترسیم می کند و کاربران را مجذوب می کند تا روی دکمه کلیک کنند یا روی آن ضربه بزنند و این دقیقا همان چیزی است که هر عنصر رابط کاربری خوب باید در طراحی سایت انجام دهد. دکمه های کمک به یک سبک طراحی است که به نظر می رسد پیچیده است. هنگامی که طراحی می آید، ساده است اغلب درجه بندی است.

تاثیر منفی استفاده از دکمه های Ghost در طراحی سایت

در حالی که دکمه های روحانی با بسیاری از جوانب مثبت طراحی شده است، برخی از آن ها نیز در طراحی سایت مورد توجه قرار می گیرند. قبل از استفاده از هر روند جدید، اطمینان حاصل کنید که و جوانب مثبت و منفی برای تعیین این که آیا این مفهوم در پروژه طراحی سایت شما کار خواهد کرد. دکمه های می توانند بیش از حد به پس زمینه سقوط کنند و کاربران را ناراحت کنند. همه کاربران ممکن است هوشمندانه طراحی سایت کنند؛ برخی ممکن است مشکل شناسایی سبک دکمه غیر سنتی و دانستن نحوه استفاده از آن را داشته باشند. دکمه های برای استفاده بیش از تصاویر با رنگ های متنوع و می توانند مشکل باشند. به طور معمول این دکمه ها سفید یا سیاه هستند.
اگر یک تصویر با فضاهای سیاه و سفید جایگزین در طراحی سایت داشته باشید، یک دکمه شبح می تواند نزدیک به غیرممکن باشد تا بتوانید آن را ببینید یا بخوانید. دکمه های به اندازه و قرار دادن برای سهولت استفاده تکیه می کنند. در هنگام قرار دادن دکمه محتاط باشید، به طوری که آن را آسان برای پیدا کردن و یک بخش کلیدی از تصویر خود را در طراحی سایت پوشش نمی دهد. دکمه های گاهی اوقات می توانند تصویری را که با آن ها زوج می شوند، برتری دهند. متن دکمه پیچیده تر از اینجا در طراحی سایت است. کلمات مورد استفاده در این دکمه ها باید به وضوح تفکر، ویرایش و قرار داده شده در متن با بقیه طراحی شده است. دکمه در همه جا در حال حاضر است.

مهم ترین نکته جهت استفاده از دکمه Ghost در طراحی سایت

به یاد داشته باشید، کلید هرنوع روند استفاده از آن است. به عنوان یک در مورد روند گفت: من معتقدم که هر روند متولي در طراحي سایت مي تواند مورد توجه قرار گيرد. مهم ترین مسئله این نیست که به آن اعتقاد داشته باشید و معنی شادی را انتخاب کنید. این کلید استفاده از دکمه های روح و یا هر روند دیگر در این مورد است بنابراین ما شما را با یک گالری از دکمه های ارواح در طراحی سایت ترک خواهد کرد که امیدواریم الهام بخش خلاقیت شما باشد. این مجموعه از انواع طراحی سایت های منتشر شده و پروژه های کار و عناصر نمونه کارها در طراحی سایت هایی مانند و کشیده شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و دیدن منبع اصلی روی هر تصویر کلیک کنید. آیا می خواهید به نظر می رسد که شما فقط به یک روند چنگ زدن اطمینان حاصل کنید که این سبک طراحی سایت واقعا برای پروژه شما قبل از انتخاب به آنچه که محبوب است.

عوامل تاثیر گذار بر ریتم عمودی در طراحی سایت

با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریع تر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان درک مبانی سه عامل در طراحی سایت وجود دارد که ریتم عمودی را تحت تاثیر قرار می دهند ارتفاع خط، اندازه فونت و پدینگ و یا حاشیه. بگذارید به یکی از آن ها برسیم تا بتوانیم ریتم عمودی را در طراحی سایت محاسبه کنیم. تعریف اندازه فونت و ارتفاع خط ابتدا باید ابتدا فونت و ارتفاع خط متن را تعریف کنید.
برای اینکه متن به وضوح بخواند، فاصله بین خطوط متن یا ارتفاع خط، باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا چشم خواننده بتواند به راحتی از متن در طراحی سایت عبور کند. این همان چیزی است که ما در مثال زیر تعریف می کنیم. به خاطر مثال، از به عنوان اندازه پایه استفاده خواهم کرد. سپس ارتفاع خط را در تنظیم می کنم که پاکس را به انتهای متن اضافه می کند که ارتفاع خط پیکسل است. این است که ما واحد های پایه برای ارتفاع خط و به این ترتیب ریتم عمودی ایجاد می کنیم.
حاشیه اندازه گیری به طور پیش فرض، مرورگرها حاشیه ها را به بالا و پایین پاراگراف هایی که ریتم را می توان از بین برد، در طراحی سایت اضافه می کند. بسیاری از مرورگرها حاشیه بالا و پایین را در تنظیم می کنند، اما برای حفظ ریتم خوب، باید حاشیه ها همان اندازه ارتفاع خط باشند. هنگامی که شما در مورد آن فکر می کنید، این باعث می شود که تمام احساس را داشته باشید، زیرا فاصله بین پاراگراف ها همان فاصله ای از خطوط فردی است، و همه چیز را به خوبی و برابر در طراحی سایت می کند. بازنشانی حاشیه ها من واقعا توصیه می کنم که تنظیمات سخت افزاری تمام عناصر را با انجام دهید، که از پیش فرض های مرورگر برای تمام عناصر خلاص می شود. این مفید است زیرا شما می توانید از تمام صفحات موجود در مرورگرها بدون هیچ تنظیمات پیش فرض عجیب و غریب که شما باید نگران کد گذاری آن در طراحی سایت باشید شروع می شود.